Saturday 3 August 2013

AJK Masleics sessi 2013/14

Assalamaulaikum w.b.t
Didoakan semoga semua ahli Masleics berada di dalam keadaan sihat sejahtera.
Dimaklumkan bahawa hasil mesyurat AJK Masleics yang telah didakan pada hari ini telah memutuskan bahawa Saudara Azhari merupakan Penghulu baru Masleics. Sehubungan dengan itu, saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah di atas perlantikan ini. Memandangkan bilangan ahli Masleics yang agak kecil pada masa sekarang, saya berharap agar semua ahli  Masleics dapat memberikan sokongan padu kepada kepimpinan Saudara Azhari.
Di sini juga, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan, bantuan serta kerjasama yang telah diberikan sepanjang saya memegang jawatan Penguhulu bagi tempoh setahun yang lalu. Andai ada terkasar bahasa atau tersalah laku saya memohon maaf.
Terima kasih.
Andy

Mesyuarat Agong Masleics 2010 telah melantik barisan AJK berikut bagi mengemudi Masleics untuk tahun 2013/14 :

Penghulu :

Muhamad Azhari Wahid

Setiausaha :
Andy Abd. Karim

Biro Hal Ehwal Wanita :

Rafidah Mohd Azli

No comments: