Thursday 25 September 2008

Logo MASLEICS

Assalamualaikum,

Alhamdulillah dengan usaha oleh saudara Budil dan Pn. Husni, terciptalah logo MASLEICS yang cun melecun dan boleh dilihat di laman web MASLEICS.

2. Dengan ini MASLEICS merakamkan setinggi- tinggi penghargaan kepada kedua-dua individu tersebut kerana telah mencuba sebaik mungkin untuk mencipta logo yang menjadi identiti kepada Persatuan Pelajar Melayu Leicester.

3. Insyaallah rajin-rajinlah berkunjug ke laman web kita dan sumbanglah sedaya mungkin kalau tuan-tuan dan puan-puan mempunyai artikel dan pengalaman yang boleh dikongsi bersama untuk kebaikkan semua ahli MASLEICS.

4. MASLEICS 2008/2009 juga merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua AJK MASLEICS yang terdahulu daripada semenjak MASLEICS ditubuhkan (saya tak pasti bila) dan kini menjadi wadah bagi semua pelajar Melayu yang datang ke Leicester bernaung dan menuai segala manfaat hasil dari kewujudan MASLEICS. Insyaallah MASLEICS akan terus berbakti kepada semua yang memerlukan dan marilah kita sama memberi dan sama merasa kerana MALSEICS tidak dapat berdiri hanya dengan AJKnya sahaja tetapi sokongan padu daripada ahli-ahli MASLEICSlah yang menjadikan persatuan ini berjaya.

Sekian

terima kasih
MASLEICS 2008/2009

No comments: